Vi möts igen.

 
Alltså detta är så jävla roligt. Jag tänker nu berätta om 3 personer som jag träffade för längesedan, tappade kontakten med - men känner idag.
 
Den första - Julia. Min fina bästa vän c: Vi började i samma klass på Tullbroskolan i 6:an för ca 5 år sedan. Jag vet inte när det var vi fick reda på det, men tydligen så har vi haft kontakt med varandra några år tidigare tidigare.. på FörstClass. Jag ville ha en brev/chatt-vän och skrev helt random till Julia på FC. Vi pratade om tamagotchis. Ja, så små var vi<3
 
Den andra - Tove. Vi blev vänner först förra sommaren, kort efter NärCon. Vi träffades första gången på KultCon året innan, då min vän Felicia visste att Tove gick på samma skola som oss, och hälsade på henne. LIE. Det var inte första ALLS gången vi träffades. För bara några månader sedan, hemma hos mig i pappas kök, fick vi reda på att vi gick i Judo tillsammans. Vi båda minns dagen då vi satt i omklädningsrummet löjligt längre och pratade, och jag mindes att jag ville behålla henne som vän, men sen sågs vi inte mer. Nu är hon en av mina bästa vänner. SÅ GRYMT FINT<3
 
Oooch den tredje - Alldeles nyss låg jag och chattade med en människa jag träffade förra helgen, Rasmus. Han sa att han har banan och currysås på sin pizza, jag tyckte det var sjukt skumt, och sen bestämde vi pizza-dejt på årets kommande KultCon. Då kom vi in på ämnet KultCon, och han frågade mig om jag var där 2011. Yes, i was. Då frågade han mig om någon ställde frågan "Har du sett Egil?" till mig. OCH DÅ INSER JAG. Att jag minns att någon random gick fram till mig och Felicia väldigt plötsligt och frågade efter "Egil", vi tyckte det var ett himla kul namn men visste inte vem det var. Människan som letade efter Egil på KultCon 2011 - var Rasmus. HUR STOR ÄR SANNOLIKHETEN?!<3
 
Idag känner jag både Julia, Tove, Rasmus och Egil. Alltså, världen är bra liten. <3

Kommentarer
Rebecka skrev:


heh hachi! jag vet att det här är en konstig fråga men jag undrar om du är intresserad över att köpa ett par svarta dr. martens i strl 39? jag fick dom nämligen som present men dom var förstora, efter en månad av desperata försök av att ha dom ändå så har jag gett upp och försöker sälja dom haha.. så om du, eller om du vet någon, som är intresserad av att köpa dom, maila [email protected] så kan jag skicka mer bilder osv! (menar inte det här som en spamkommentar, utan tror seriöst att du skulle kunna vara intresserad :P )

Svar: Ååh, verkligen jättesnällt att du skrev till mig, men Martens i storlek 39 är för stort även för mig :c Mina vita är i 39 och jag har alltid MINST dubbla strumpor när jag använder dem, jättejobbigt! Så I feel you om man säger så. Men hoppas du hittar någon som vill ha dem, något så simpelt som svart Dr. Martens borde inte vara alldeles för svåra att sälja! <3
Emmie Jansson

Datum:2013-10-09 Tid:20:58:47 Blogg: http://powderpink.webblogg.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥

Follow on Bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?


Trackback



Kort om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bosatt i: Falkenberg (Halland)
: Estet Bild & Form

Men tjenare!
Jag är en 17-årig, kreativ tös som älskar allt som har med konvent, manga, anime, musik, inredning och pyssel att göra. Jag går 3:a året Estet Bild & Form på Peder Skrivare Skola i Varberg. Jag har runt 13 timmar estetiska ämnen (Bild, Form, Foto osv) varje vecka, så det dyker upp en del om mina arbeten!

På denna blogg är jag en egoistisk jävel som mest skriver om mig själv. Vad jag gör, tänker göra, tänker om saker osv. Som en dagbok, helt enkelt! Feel free to stalk my life.

Denna blogg har använts sedan augusti 2012 och är alltså inte speciellt gammal, men tidigare har jag bloggat på en annan blogg sedan 2008 och den kan ni hitta länk till ovanför headern! ~


Kontakt:
Facebook: Hachis.webblogg.se
(GILLA DÅ!)
Gifyo: EmmieJansson
Twitter: EmmieJansson
Instagram: EmmieJansson
Vine: Emmie Jansson
Mail: [email protected]



NärCon 2012.
Blev rosahårig i Augusti 2013.



bloglovin Missa inga inlägg! ~