Rosa musse med regnbågsbyxor

 
AAAHHH, det känns så bra just nu! Igår (då jag för övrigt såg ut såhär, upptäckte att kombinationen av mussepigg-bullar och tubhalsduk är sjukt tjusigt) blev jag klar med min tekanna i lera, eller ah, klar för stunden iaf. Den ska på bränning när alla andra i klassen är klara med sina kanner, så LET'S PRAY FOR IT'S SURVIVAL ;__; Är superrädd att den kommer spricka under bränningen, vore så typiskt min otur :c
 
Igår började jag skriva på tentan vi har under denna vecka - en berättelse om hur jag, diktator Emmie, tog makten, skrev om historien osv. Kom på en jättekul idé men jag slutade då jag insåg att det hela var väääldigt flummigt, men när jag visade det för min lärare (eller snarare han tvingade mig visa det) innan så sa han att han gillade det. AAHHH<333 Jag hade sjuk prestationsångest till denna tentan, eftersom det är min absoluta favoritlärare genom tiderna som har den, och därför måste den vara både genialisk och episk. Och jag måste få C.
 
Annars har vi inte alls mycke i skolan just nu. Inget jobbigt iaf. Det är SÅ stor skillnad mellan 1:an och 2:an. Nu har jag inte längre varken Matte eller Naturkunskap, och DET. MÄRKS. De enda "seriösa" ämnena jag har är svenska, engelska och kulturhistoria. Utöver det har jag Bild, Form, Bildteori, Foto, Digitalt Skapande och Webbutveckling. KUL SAKER FOR SHORT<3
 
Denna helg ska Julia och Tove sova över hos mig och vi ska bygga på vår koja, finally! Det kommer bli awesome. Om knappt 3 veckor är det höstlov och då får jag maaassa besök! Mest skåningar och falkenbergare men även en stockholmare och en tös från småland. Vissa stannar hela veckan. På onsdagen fyller jag 17 och på lördagen ska jag och Egil till Gbg och se Hästpojken live. AAAHHH<33

Åh. Och så fick jag tårta imorse. De gav ut prinsesstårta i matsalen och jag har IIINGEN aning om varför, men Sevve hämtade en till mig (för jag är en lat fegis) och den var jättegod. <33
 

Nu ska jag.. öh.. göra nåt annat som inte är att blogga. BYE~

Kommentarer
ellenlundis skrev:


Verkar som du trivs på din skola. :) Jag saknar min förra skola! ^^ Vilka härliga och pösiga byxor du har. Pösiga betyder säckiga, från där jag bor.

Svar: Det gör jag! :D Vi säger också pösiga, vet knappt nån som säger "säckiga" :)
Emmie Jansson

Datum:2013-10-12 Tid:17:01:19 Blogg: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥

Follow on Bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?


Trackback



Kort om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bosatt i: Falkenberg (Halland)
: Estet Bild & Form

Men tjenare!
Jag är en 17-årig, kreativ tös som älskar allt som har med konvent, manga, anime, musik, inredning och pyssel att göra. Jag går 3:a året Estet Bild & Form på Peder Skrivare Skola i Varberg. Jag har runt 13 timmar estetiska ämnen (Bild, Form, Foto osv) varje vecka, så det dyker upp en del om mina arbeten!

På denna blogg är jag en egoistisk jävel som mest skriver om mig själv. Vad jag gör, tänker göra, tänker om saker osv. Som en dagbok, helt enkelt! Feel free to stalk my life.

Denna blogg har använts sedan augusti 2012 och är alltså inte speciellt gammal, men tidigare har jag bloggat på en annan blogg sedan 2008 och den kan ni hitta länk till ovanför headern! ~


Kontakt:
Facebook: Hachis.webblogg.se
(GILLA DÅ!)
Gifyo: EmmieJansson
Twitter: EmmieJansson
Instagram: EmmieJansson
Vine: Emmie Jansson
Mail: [email protected]



NärCon 2012.
Blev rosahårig i Augusti 2013.



bloglovin Missa inga inlägg! ~