En lugn och mysig tisdag.

Shittiga bilder men w/e. När jag kom hem till mamma efter att vart borta nästan en vecka har mamma o Stefan äääntligen fixat min lampslinga! Mamma mätte fel när hon köpte tapeter, så min tapet var några centimeter (typ 10..) för kort, därav ett stort hål mitt i allt. Det täckte vi alltså över med en liten list med en lampslinga bakom! Skitmysigt, speciellt med tanke på hur mycket jag älskar lampslingor. ~
 
 
Well hello there! Long time no see. Först var jag på sjukhuset i Halmstad och opererades, som ni vet, och sen åkte jag till Norrköping i 5 dagar och var på Bråvalla! Ja, jag var på festival, nyopererad. Jag är tuff okok.
 
Jag har tagit maaaassa bilder från Bråvalla och filmat massa. Jag ska försöka ta itu med det och en del andra dator-grejer imorgon, efter jobbet! Ja, jag ska börja jobba imon. Min första jobbdag. Som parkstädare. Ska städa stränder. I tre veckor. Wooooh! Men får ju iaf fett med pengar hiho. Förhoppningsvis går det bra, är lite nervös faktiskt. Jag vet ju inte ens vart jag ska vara imon kl 7, inte helt exakt.. menmen. DET KOMMER GÅ BRA.
 
Idag gick jag upp 9 för att ta bussen 9:45 till stan. Gick därifrån hem till Simon, som jag var hos typ 3h och gjorde aaaabsolut ingenting. Sen vid 14 drog jag ut honom på en liten promenad innan han skulle börja jobba 14:30. Åh, är så avis på hans jobb. Konfirmandfadder. Han TYP leker hela dagarna. Detsamma, eller ah ännu bättre, med er som jobbar på fritids. JAG ÄR SÅ AVIS SÅ DET FINNS INTE. Ska söka till varenda fritids i både hela Fbg OCH Vbg nästa år, tidigt som fan, bara för att jag SKA ha ett sådant underbart jobb.
 
Sen hämtade mamma mig i stan och släppte av mig hos pappa. Jag hade tänkt packa mina saker ganska snabbt och dra till mamma, men jag hittade inga nycklar till min stuga (min nyckelknippa stannade hos mamma när ajg drog till Norrköping) så istället la jag mig i sängen i husvagnen och blev där till typ.. sju. Bara låg där, med alla dörrar o fönster öppna, lyssnade på Green Day och tog det lugntsomfan. Planerade en del inför min cosplaaaay! Det är ju NärCon om 23 dagar och jag har inte ens börjat, gah!
 
Sen tog jag mitt pick o pack (totalt livsfarligt att cykla med en väska, 3 påsar, en kudde och en skateboard på EN cykel..) och for hem till mor! Och sen dess har jag duschat, städat, packat upp och grejat. Nu ska jag försöka sova. Ska ju trots allt upp typ.. 5.. </3
 
Godnatt på er!

Kommentarer
Ninni skrev:


Men gud vilket mysigt sovrum! *-*

Svar: Jag veeet! ALLT blir mysigt när man slänger in en lampslinga eller två. ~
Emmie Jansson

Datum:2013-07-03 Tid:18:46:14 Blogg: http://fames.se/geekisthenewcool/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥

Follow on Bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?


Trackback



Kort om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bosatt i: Falkenberg (Halland)
: Estet Bild & Form

Men tjenare!
Jag är en 17-årig, kreativ tös som älskar allt som har med konvent, manga, anime, musik, inredning och pyssel att göra. Jag går 3:a året Estet Bild & Form på Peder Skrivare Skola i Varberg. Jag har runt 13 timmar estetiska ämnen (Bild, Form, Foto osv) varje vecka, så det dyker upp en del om mina arbeten!

På denna blogg är jag en egoistisk jävel som mest skriver om mig själv. Vad jag gör, tänker göra, tänker om saker osv. Som en dagbok, helt enkelt! Feel free to stalk my life.

Denna blogg har använts sedan augusti 2012 och är alltså inte speciellt gammal, men tidigare har jag bloggat på en annan blogg sedan 2008 och den kan ni hitta länk till ovanför headern! ~


Kontakt:
Facebook: Hachis.webblogg.se
(GILLA DÅ!)
Gifyo: EmmieJansson
Twitter: EmmieJansson
Instagram: EmmieJansson
Vine: Emmie Jansson
Mail: [email protected]



NärCon 2012.
Blev rosahårig i Augusti 2013.



bloglovin Missa inga inlägg! ~