Solsken, glass, djur, undulatporr & ankskit

Så igår var det extremt fint väder! Jag hade bara jeansjacka på mig, och frös bara pyttlelite då och då. Fantastiskt! Jag messade Julia och bjöd ut henne på mjukglass-dejt. Det var mysigt!
Årets första mjukglass - Med nötkrokant!
Julia var glad. :D
FETT BLÅ HIMMEL ASSÅ ÅH JAA<33
Vi är fina, fina vi är.
Efter mjukglassdejten gick vi till Ica och köpte energidricka. Sen kom vi på att vi glömt våra cyklar vid Torggrillen, olåsta, smarta som vi är. Så vi gick tillbaks, och sedan ner till en bänk vid Ätran.
SEN GICK VI TILL VALLARNA<33 Kollade på de söta lammen igen. Hihu.
Två lamm började leka o stånga varandra. Dog lite av söthet. ~
EKORRE.
ANKA.
HAHA, något av det roligaste som hände idag. Efter att ankorna gått förbi mig, som satt på marken, gick de bort mot Julia. Plötsligt hör jag ett blött "pruttljud", och Julia formar denna min. Tog en stund innan jag fattade att det som nyss hände var att ankan sket precis framför Julia. Skrattade så hårt att jag fick ont i magen.
Julia imiterar ankan.
Rawr.
 

Tjena! Tänkte bara slänga upp dessa bilderna lite snabbt innan jag ska lägga mig. Dagen har vart lugn, jag har kommit på hur mitt nästa arbete i Bilden ska se ut, vi gymmade på idrotten (ganska slut efter det alltså) och efter det cyklade jag hem till Simon. Jag bakade kokosbollar och vid 21 tog vi en liten promenad, även om jag skulle åkt hem vid 19. Var nere vid Vallarna för 3:e gången denna helgen och bara pratade och myste. Det var extremt mysigt och jag är glad att jag åkte till honom, även om jag planerat annat. Du gör mig glad, kära kinapuff. ~
 
Menmen, nu ska jag sova. Imon ska jag upp 5, då jag istället för att börja 11, börjar 8. Börjar alltså då jag i vanliga fall brukar stiga upp. Det suger så äckligt mycke så ni förstår inte </3
Anledningen till detta är att vi ska ha Nationellt Prov i Svenska. Uh. Men det går nog bra! Fick MVG i 9:an, så har ganska höga förhoppningar på mig själv dock. Uh. Menmen, om jag lägger mig nu får jag 7,5 timmars sömn. Förhoppningsvis är jag inte helt död när jag väl sitter där med provet framför mig. GODNATT PÅ ER, OCH LYCKA TILL IMON, NI SOM SKA SKRIVA PROV!

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥

Follow on Bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?


Trackback



Kort om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bosatt i: Falkenberg (Halland)
: Estet Bild & Form

Men tjenare!
Jag är en 17-årig, kreativ tös som älskar allt som har med konvent, manga, anime, musik, inredning och pyssel att göra. Jag går 3:a året Estet Bild & Form på Peder Skrivare Skola i Varberg. Jag har runt 13 timmar estetiska ämnen (Bild, Form, Foto osv) varje vecka, så det dyker upp en del om mina arbeten!

På denna blogg är jag en egoistisk jävel som mest skriver om mig själv. Vad jag gör, tänker göra, tänker om saker osv. Som en dagbok, helt enkelt! Feel free to stalk my life.

Denna blogg har använts sedan augusti 2012 och är alltså inte speciellt gammal, men tidigare har jag bloggat på en annan blogg sedan 2008 och den kan ni hitta länk till ovanför headern! ~


Kontakt:
Facebook: Hachis.webblogg.se
(GILLA DÅ!)
Gifyo: EmmieJansson
Twitter: EmmieJansson
Instagram: EmmieJansson
Vine: Emmie Jansson
Mail: [email protected]



NärCon 2012.
Blev rosahårig i Augusti 2013.



bloglovin Missa inga inlägg! ~