Galet mysigt.

 
För bara en liten stund sedan kom jag hem från mysigaste kvällen på länge. Åh, denna helgen har varit bra! ~
I torsdags sov jag hos min fina pojke, och även på fredagen. Vi gick upp hyfsat tidigt idag, låg i hans bäddsoffa och käkade ostbågar och sådär. Vid 12 cyklade jag hem och låg i sängen och chillade en stund, för att sedan vid 18 cykla hem till Becca. Där har jag spenderat heeela kvällen och heeela natten med Becca, Evve och Maja.
Vi lagade tacos, åt godis, drack energidricka, såg på 8:an föreställningen som Beccas klass samt hon själv var med i(Fbg-Estet 2:orna), Liar Liar (Min kärlek till Ji Carrey dör ALDRIG<33), början på Hotel Transylvania och en massa youtubevideos. Åh, det var bara så himla mysigt. Speciellt nu de sista timmarna. ~
 
Jag hade lite svårt att bestämma mig för vart jag skulle sova dock. Jag messade Simon och frågade om jag kunde sova hos honom i natt igen, men vid 1 slutade han svara på mobilen, så antar att han somnade. Blev lite ledsen, men what to do liksom. Efter mycket om och men slutade det med att jag stack hem ändå. Det var riktigt mysigt att cykla hem 5 på morgonen, med endast ett undantag såg jag inte en enda jäkla vaken människa, det var helt tyst och precis blivit ljust.
Vid söderbron var det ett gäng killar som hade klättrat upp på propeller-grejsimojsen i rondellen, tänkte att jag skulle cykla förbi extra snabbt för säkerhets skull, men jag var tydligen för långsam. Plötsligt springer en av killarna efter mig och ropar "Stanna, snälla stanna!". Jag stannar, frågar vad han vill, och sen står vi och pratar en stund. Hahah, fett random men grymt mysigt. Han verkade till och med nykter. Dock har jag aldrig sett människan innan, även om han var Falkenbergare, vilket är väldigt sällsynt då denna håla är väldigt liten. Mystiskt!
 
Menmen, nu ska jag nog sova. Jag skulle kunna vara vaken ett tag till, men jag måste ju orka upp nån gång imorgon, så ja. Gillar inte att sova längre än till 12, men imon kommer det nog bli så vare sig jag vill eller inte.
 
Hoppas ni också haft en fin lördag, godnatt på er! Möjligtvis godmorgon. Men i vilket fall. SOVA!

Kommentarer
Ebbzzchan^^ skrev:


Du har vunnit en award på min blogg och ska därför svara på lite frågor~

Svar: Nämen ååh! *kollar inlägget* Men.. Guuud vad jobbigt ;___; Oh well, what's gotta be done has to be done! ~ BESEGRA LATHETEN
Emmie Jansson

Datum:2013-04-30 Tid:21:02:44 Blogg: http://ebbzzchan.blogg.se

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥

Follow on Bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?


Trackback



Kort om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bosatt i: Falkenberg (Halland)
: Estet Bild & Form

Men tjenare!
Jag är en 17-årig, kreativ tös som älskar allt som har med konvent, manga, anime, musik, inredning och pyssel att göra. Jag går 3:a året Estet Bild & Form på Peder Skrivare Skola i Varberg. Jag har runt 13 timmar estetiska ämnen (Bild, Form, Foto osv) varje vecka, så det dyker upp en del om mina arbeten!

På denna blogg är jag en egoistisk jävel som mest skriver om mig själv. Vad jag gör, tänker göra, tänker om saker osv. Som en dagbok, helt enkelt! Feel free to stalk my life.

Denna blogg har använts sedan augusti 2012 och är alltså inte speciellt gammal, men tidigare har jag bloggat på en annan blogg sedan 2008 och den kan ni hitta länk till ovanför headern! ~


Kontakt:
Facebook: Hachis.webblogg.se
(GILLA DÅ!)
Gifyo: EmmieJansson
Twitter: EmmieJansson
Instagram: EmmieJansson
Vine: Emmie Jansson
Mail: [email protected]



NärCon 2012.
Blev rosahårig i Augusti 2013.



bloglovin Missa inga inlägg! ~