Fantalastiskt bra helg

I brist på nytt; ännu en gammal bild från i somras. ~
 
Denna helgen har varit maasssssssa bra. Ja, hela denna veckan har varit ganska bra, faktiskt. Och den kommande veckan kommer nog bli ännu bättre!
I fredags hade jag bara Form och Estetisk Kommunikation, sen slutade jag, och på kvällen begav jag mig till crux. Av någon anledning så skulle vi åka buss, men vi visste inte vart. Vi kom till tågstationen. Åkte till Mjölndal, vafan det nu ligger. Åkte till Göteborg. Gick på "Jul på Liseberg". ÅÅÅHHH SÅ MYSIGT DET VAR <33 Så himla glad att jag beslöt mig för att gå dit denna fredag trots allt!
Ni som vart på Liseberg vid denna tiden på året förstår hur underbart vackert det faktiskt är. Och jag var ju alltså där med några kompisar och min pojkvän. Vi var visserligen inte där så länge och själv åkte jag inga karuseller, men jag och Simon tog oss iaf en liten skridsko-tur, hiho ~
 
När vi kom hem till Falkenberg igen cyklade vi hem till Simon. Låg och kollade på film och myste tills vi somnade. Dagen efter skulle jag egentligen åka hem till mamma och sova ensam i lägenheten till söndag och Simon skulle vara med en kompis, men denna kompis ställde in, så efter att vi sovit bort hela förmoddagen och början på eftermiddagen slutade det med att han följde med och sov hos mig istället. Och efter att han åkte hem vid 16 var jag i stan med Julia på julskyltning en stund och sen åt vi samt mamma och syster kvällsmat på El Paso. ~
 
Så jaaaaaa, denna helgen har sannerligen baaara varit jättemysig. c:Och denna kommande veckan består bl.a av en hel del läsande (ska läsa en svensk och en engelsk bok innan nästa vecka uhu) och en väldans massa pysslande och förebredande inför ConFusion på fredag! Åh hihihi <3 NEJ nu måste jag sova. Kände att detta inlägget kanske blev lite väl långt.. men ja, jag har ju faktiskt inte bloggat på hela helgen, så det kanske inte var så konstigt. Menmen. G'natt på er!

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥

Follow on Bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?


Trackback



Kort om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bosatt i: Falkenberg (Halland)
: Estet Bild & Form

Men tjenare!
Jag är en 17-årig, kreativ tös som älskar allt som har med konvent, manga, anime, musik, inredning och pyssel att göra. Jag går 3:a året Estet Bild & Form på Peder Skrivare Skola i Varberg. Jag har runt 13 timmar estetiska ämnen (Bild, Form, Foto osv) varje vecka, så det dyker upp en del om mina arbeten!

På denna blogg är jag en egoistisk jävel som mest skriver om mig själv. Vad jag gör, tänker göra, tänker om saker osv. Som en dagbok, helt enkelt! Feel free to stalk my life.

Denna blogg har använts sedan augusti 2012 och är alltså inte speciellt gammal, men tidigare har jag bloggat på en annan blogg sedan 2008 och den kan ni hitta länk till ovanför headern! ~


Kontakt:
Facebook: Hachis.webblogg.se
(GILLA DÅ!)
Gifyo: EmmieJansson
Twitter: EmmieJansson
Instagram: EmmieJansson
Vine: Emmie Jansson
Mail: [email protected]



NärCon 2012.
Blev rosahårig i Augusti 2013.



bloglovin Missa inga inlägg! ~