En helg med äventyr

Bambi och Johan går runt och fotar medans jag visar Julia, Tove och Jocke runt. ~
 
Buffé på Sakura Thai i Varberg!<3
Så fruktansvärt gott. <33
 Löjligt fotogeniska Tove
Tove, Julia och Bambi~
Jag och Johan~
 Johan köpte 3 kilo godis till oss alla, och jag kan utan tvekan säga att jag aldrig sett någon köpa så mycket godis. Kostade honom 200kr. Så jävla snällt<33
 Liksom.. volla bara. Mitt Nintendo 2DS ligger bredvid och ser jättelitet ut. Själva burken var som en jävla hink<33
 
 

Hej övergivna bloggen! Det är synd, men jag tycker inte alls lika mycket om att blogga längre. Tror det är för att jag får ut ganska mycket känslor genom saker som jag inte gjorde förr, såsom tumblr, se filmer och prata med vänner. Har ju såklart pratat med vänner förut men numera så pratar jag riktigt mycket med folk faktiskt och det är totalt underbart~
 
Menmen, tänkte ändå göra en liten uppdatering nu, eftersom att jag denna helg har haft min första (delaktiga) konstutställning! Vi hade vernissage i lördags, det kom riktigt mycket folk och det var superroligt! Ska dit snart igen och fota allt och lägga upp här på bloggen efter utställningens slut. Den varar hela månaden ut, så jag tycker ni borde komma och kolla! Varberg, Hamnmagasinet, kl:12-16. Riktigt fint var det faktiskt, är väldigt stolt. <3
 
Julia, Tove, Johan och Bambi har även sovit hos mig hela helgen! Det var verkligen supermysigt och jättekul och jag längtar jättemycket tills vi ses igen ~ Vi har spelat en massa, vart ute på äventyr i snön och jag har numera blåmärken lite här och var på båda benen, men det var värt. ~
 
Nu ska jag peppa inför Voncents födelsedag den 14:e samt Närcon Vinter den 20:e <33

Kommentarer
ellenlundis skrev:


Kolla en avatar! :) Ibland så hinner man inte med att bloggar. Därför brukar jag göra med ett inlägg som heter " Min vecka" Där jag berättar hur min vecka har varit. :) Så mysigt med kinarestaurang.
Oj så mycket godis! :o Jag skulle må illa om jag åt allt det där.

Svar: Hm, "min vecka" låter fan bra alltså! Borde börja göra så jag med c:Hahah vi åt inte allt på en gång såklart xD Vi var 5 som åt och bara halva hinken tog slut, resten fick jag höhö~
Emmie Jansson

Datum:2014-02-08 Tid:21:10:35 Blogg: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥

Follow on Bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?


Trackback



Kort om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bosatt i: Falkenberg (Halland)
: Estet Bild & Form

Men tjenare!
Jag är en 17-årig, kreativ tös som älskar allt som har med konvent, manga, anime, musik, inredning och pyssel att göra. Jag går 3:a året Estet Bild & Form på Peder Skrivare Skola i Varberg. Jag har runt 13 timmar estetiska ämnen (Bild, Form, Foto osv) varje vecka, så det dyker upp en del om mina arbeten!

På denna blogg är jag en egoistisk jävel som mest skriver om mig själv. Vad jag gör, tänker göra, tänker om saker osv. Som en dagbok, helt enkelt! Feel free to stalk my life.

Denna blogg har använts sedan augusti 2012 och är alltså inte speciellt gammal, men tidigare har jag bloggat på en annan blogg sedan 2008 och den kan ni hitta länk till ovanför headern! ~


Kontakt:
Facebook: Hachis.webblogg.se
(GILLA DÅ!)
Gifyo: EmmieJansson
Twitter: EmmieJansson
Instagram: EmmieJansson
Vine: Emmie Jansson
Mail: [email protected]



NärCon 2012.
Blev rosahårig i Augusti 2013.



bloglovin Missa inga inlägg! ~