Malmö i mitt hjärta.

 
Ja.. det kanske känns lite tråkigt att jag kommer med ett nytt collage precis efter mitt första collage på åratal men ja. JAG BESTÄLLDE KLÄDER IGÅR. Shit, det var flera månader sedan jag beställde kläder. I en sån här mängd också. Woow.
 
Faktiskt, så hittade jag allt detta på Nelly.com (vilket bilden antagligen redan avslöjat). Jag gillade Nelly förr, men trodde inte att jag skulle hitta nånting där IDAG som jag gillar. But I was wrong. Dessutom var det insane rea på typ.. JÄTTEMYCKET, så jag fick alla dessa plagg för 489kr. Originalpris skulle blivit 1496kr. Så himla värt?!
 
Så jag är jätteivrig på att komma hem till detta (för mig) enorma paket på måndag. För just nu är jag i Malmö. Åh. underbara Malmö. Herregud vad jag vill bo här. Det är Malmöfestivalen nu, mina vänners band Smash Bros spelade igår och de var awesome. Jag har träffat jättemånga av mina härligaste vänner (Jag har nu insett att majoriteten av mina vänner bor faktiskt i Malmö.) och är jätteglad<3 Igår efter spelningen åt jag och Johan Thaimat från ett av alla hundratals (okej nu överdriver jag men seriöst det var så jävla många) matstånden, hängde med Gustav, Egil, Hannu, Benjamin, och typ.. 2-3 till vars namn jag inte minns. Stupid memory. Iaf. Vi gick till A-game, var där lite, sen gick några av oss hem till Egil och såg på Prom Night 4. Seriöst aldrig skrattat så mycket åt en skräckfilm typ någonsin.
 
Det råkade bli så att vi sov hos Egil, fast planen var att sova hos Bambi. Det var trångt att sova 5 pers i en säng. Nu är klockan snart fyra och jag har fortfarande inte ätit frukost. Dock ska jag snart bege mig ut till festivalen igen (alltså fattar ni att Malmöfestivalen varar i en hel vecka?! Synd att skolan börjar på tisdag bara.) och äta och gå till H&M och förhoppningsvis köpa spetskoftan och toppen jag kollade på i Väla häromdan. JA JAG KÖPER MASSA KLÄDER NU MEN LÅT MIG. Jag rensade faktiskt min garderob innan jag åkte till Skåne och jag skojar inte ens när jag säger att jag rensade ut ungefär 160 plagg. (Se fram emot min kommande bloppis! ^^)
 
Nej nu ska jag sluta skriva massa babbel och faktiskt ta tag i det jag säger att jag ska göra. Bye!
 
 
Ps. Om jag ska börja använda min blogg igen borde jag DEFINITIVT göra en ny design. Denna är så galet gammal att jagvetinteens. Får se när jag har tid bara!

Kommentarer

Men läs detta först!

- Jag vill INTE ha reklam eller att ni försöker värva mig till andra sidor.

- Kommentarer som "rösta på mig i denna tävlingen" osv TAS BORT och ignoreras!

- Tips på blogg tävlingar är bara skojigt, så det är varmt välkommet! :)

- Va inte anonym, skriv in ditt namn och se till att du skrivit rätt blogg adress! (eller mail om du inte har en blogg) Och tänk på, att även om du är anonym, så kan jag hitta dig! ;P

- Jag är INTE intresserad av Bloglovin'-byten, jag följer de bloggar jag gillar, punkt slut ~

- Vill du låna en bild av mig, måste du länka till min blogg där du kommer använda den. Om jag får reda på att ngn tagit en bild utan tillåtelse kommer jag anmäla det som stöld.

- Jag upprepar, INGEN REKLAM!

Tack för att du följer reglerna :)

♥~ Följ mig gärna via Bloglovin'! ~♥

Follow on Bloglovin



Ditt namn:


Din E-postadress:


Din blogg:


Din kommentar:

Stalker?


Trackback



Kort om mig:
Namn: Emmie Jansson
Född: 1996-10-30
Bosatt i: Falkenberg (Halland)
: Estet Bild & Form

Men tjenare!
Jag är en 17-årig, kreativ tös som älskar allt som har med konvent, manga, anime, musik, inredning och pyssel att göra. Jag går 3:a året Estet Bild & Form på Peder Skrivare Skola i Varberg. Jag har runt 13 timmar estetiska ämnen (Bild, Form, Foto osv) varje vecka, så det dyker upp en del om mina arbeten!

På denna blogg är jag en egoistisk jävel som mest skriver om mig själv. Vad jag gör, tänker göra, tänker om saker osv. Som en dagbok, helt enkelt! Feel free to stalk my life.

Denna blogg har använts sedan augusti 2012 och är alltså inte speciellt gammal, men tidigare har jag bloggat på en annan blogg sedan 2008 och den kan ni hitta länk till ovanför headern! ~


Kontakt:
Facebook: Hachis.webblogg.se
(GILLA DÅ!)
Gifyo: EmmieJansson
Twitter: EmmieJansson
Instagram: EmmieJansson
Vine: Emmie Jansson
Mail: [email protected]



NärCon 2012.
Blev rosahårig i Augusti 2013.



bloglovin Missa inga inlägg! ~